2014. június 22., vasárnap

Új függöny + csupa-csupa Update

 Tegnap belefért végre, hogy feltegyem az új függönyt a konyhába. Marliséktól kaptuk Dortmundban, már akkor láttam lelki szemeim előtt, milyen jól fog mutatni a régi, megörökölt beszürkült helyén ez az energikus, vidám napsárga, légiesen könnyű darab. Szerintem szépen passzol a sárga falhoz és a fa bútorhoz.
 Vidámsággal tölt el, ha ránézek, sokat dob a közérzetemen, bár amúgy is imádom az új konyhánkat.
 Ég és föld, amilyen előtte volt, amikor megvettük a lakást, és amilyen lett, miután Anyuéknak köszönhetően részben már fel is újítottuk.

Elég nagy a kontraszt. :)) Már csak a lámpa szúrja a szemem és a csúnya padló, de ami késik, nem múlik! Van mire gyűjteni bőven, írtam egy hosszú listát...Detti unokatesóm pedig elültette a bogarat a fülembe, az erkélyen agyalok, inspirációnak képeket nézegetek.

Műfű, hmmmm, eszembe nem jutna, de határozottan tetszik!

 A mienk szerintem se nem kicsi, se nem nagy, amolyan átlagos, viszont be van építve, úgyhogy nem annyira egyszerű...
 Ezen a színek! Imi lehet, hogy hülyét kapna, ha pinkre vagy türkizzöldre festetném vele a falat? :)
Csodás! Növények is kellenek, nem kérdés! És székek, meg asztal.....legalább egy fel/lehajtható asztallap.
 Voltam edzeni, olyan nehezen keltem, az izmaim is nehezek, nem aludtam ki magam.....de irrrrtó jó volt a spinning, szaunáztam is, majd bementem a Camponában található Update üzletbe. Megakadt a szemem a croissonon, holnap reggel tesztelek egy db-ot. 200 kcal és 8 g ch! Vajjal, sajttal tervezem...
 Ebédre kicsit elszaladt velem a ló, így van ez mindig edzés után, hétvégén, ha egyedül van az ember....szóval két db imádott barackos túrós papucs, meg egy csoki is, Kitkat, de ez volt az utolsó darab. :)
Készülök a pénteken induló versenyre, ugyan még nem kaptunk étrendet, majd szerda felé, de Update tészta tuti kell, most a rizsszemtésztát választottam. (kagyló, spagetti, csusza korábban már tesztelve)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése