2014. június 24., kedd

Macaron-teszt, avagy egy kis ráhangolódás Párizsra

 Még tegnap reggel teszteltünk Imivel hatféle macaront, mindet elfeleztük. Már nagyon izgatott, milyen is ez az édesség, méltán kerítenek-e ekkora hűhót neki? Nos, én nagyon édesszájú vagyok, de ez még nekem is tömény cukor. Pedig az első Macaron-nap nyertes La praliné kínálatából választottam, amely Stephane Gerphagnon francia cukrász vezetésével működik. Ami viszont lenyűgözött, semmi mű aroma, színezék, valódi levendula olaj, mangó, almadarabok, fahéj és kávé érződött az egyes darabokon.
 Arról nem beszélve, hogy szemet gyönyörködtetőek!
 Imi hozott Rácalmásról uborkát, el sem tudom mondani, mennyire örültem. Már egy ideje vadászom, de olyan puha, plöttyedt minden áruházban (piacra mostanában nem jutottam ki), ezért nem vettem. Isteni az íze és a tudat, hogy Imitől van, az ő kertjükben szívta magába a természet energiáit, engem is feltölt. :)
A képen a Dortmundból hozott Milford tea, nyami és az isteni Update croisson vajjal, sajttal megkenve. Lágy, leveles, nagyon eltalálta ez a Norbi gyerek.
 Tíz óraim szintén Imi-féle szeder, kétfélét is hozott, fehéret és lilát. Túróval és kis édesítővel kevertem el.
Ebédre e-foodos salátát rendeltem csirkemell saslikkal, azon  volt isteni kolbász is, lilahagyma meg szalonna. Mennyei volt! Uzsi 5 szem korpovit. Mentem spinningre, pontosabban rohantam, annyira jó volt!!!
Holnap meg PARK, Péterfy Bori koncert a kollégákkal (még sosem voltam, csak pár számukat ismerem, de nagyon tetszik a hangja, bizti jó hangulat lesz, nem beszélve a konténerekről...:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése