2014. május 8., csütörtök

4. Csodás idő + szenvedős futás

Sajnos este elfelejtettem töltőre tenni a fényképező elemeit, így előszedtem régi képeket. :)


 Reggelim főtt tojás volt a szokásos Update zsemlével, Delma light vajjal és pari helyett egy paprikával.

Tíz óraira 110 g epret kevertem el egy Update vanília pudinggal. Azt hittem, a zabpelyhes-natúr joghurtos eper tíz órait nem lehet fokozni, de igen! Ez valami mennyei volt!
 Ebédre sütöttem le egy 40 dkg-os padlizsánt és vittem mellé egy szardínia konzervet, meg egy szem parit. Tök jólesett, majd egy óra elteltével iszonyat hascsikarás, hasmenés. Nem értem, mi okozta. Előtte még megkóstoltuk az ajándék Update narancsos étcsokit, amit névnapomra kaptam Esztitől. 4 kockát ettem, de előtte ugye a puding is édesítőszeres volt. Vagy a hal nem tetszett a pocimnak?

Kép forrása: http://szeretetrehangoltan.blogspot.hu/2012/07/fokhagymas-petrezselymes-sult-padlizsan.html

Uzsi: 1 müzliszelet, aztán mentem futni fél 7-től. 4 km-nél volt 27 perc, a végénél, 5,6 km-nél pedig 36,5 perc. Szóval Zsóficám, én a rajtolástól számított 28-29 perc múlva érkezem a váltóhelyre. :) Amúgy annyira szenvedős volt az egész futás, szerintem a fáradtság miatt van. Ma is túlóráztam, igaz csak egy órát, de egész nap akkora a pörgés, meg folyamatos stressz, problémamegoldás....de holnap péntek és mi nem dolgozunk szombaton. Jön Zsófi barátnőm és együtt futunk majd meg főzünk és elmegyünk koncertekre az Erzsébet térre, meg LEVES-ezni. :) Hűűű, de várom!

Vacsim fokhagymás Update grill sajt volt salátával. Annyira jól ment kajálás terén ez a négy nap, remélem, tartósan így marad! Nem hiányzik a cukros kaja és az sem, hogy jól lakjak. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése