2014. május 7., szerda

3. Pihi nap = teregetés, vasalás & főzés munka után :)

Reggeli: Update lenmaglisztes zsemlle, Delma light vaj, csirkemell sonka, paprika

 Tíz óraira gondoltam, kipróbálom az Update vaníliás-csokis cream-dream névre hallgató nyalánkságot. És milyen jól tettem! Tényleg álomfinom! Csak utána érezni enyhe negédes utóízt. 196 kcal a pohár, 12 g ch :) Csak ne lenne olyan drága. :(
 Ebédem: csirkemell, paradicsomos-fokhagymás cukkini.
 1 órával tovább maradtam a munkahelyen, de persze lett volna még így is dolgom, akkora a hajtás!
Uzsira egy kisebb Golden alma volt meggyes müzliszelettel. Vacsira pedig fél ubiból, egy kis natúr joghurtból és két gerezd fokhagymából készítettem uborkasalátát, csirkemellel ettem, utána pedig lecsúszott még egy Update csokipuding. Mai nap is szép volt sztem, 1314 kcal. :) De ma nincs mozgás, pihennie kell az izmaimnak. Helyette főztem holnapra ebédet: sütöttem le padlizsánt és majd olajos halkonzervet öntök rá (az olajat persze amennyire lehet, lecsepegtetve). És szerintem vágok hozzá egy szem parit is. Teregettem is már, de megy még egy adag, vasalok és az új nadrágok felvarrását sem ártana előkészíteni...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése