2014. február 16., vasárnap

Csodás hétvége


Szombat reggel ilyen finomat ettem. :)


 És mellé eritrittel, szerencsi kakaóporral készítettem meleg kakaót. :)



 Öcsim Bálint, szombaton köszöntöttük meg, 3 hét után megint otthon voltam. :) Csináltam diétás muffint (teljes kiőrlésű tönkölybúza liszttel, eritrittel, kókusszal, aszalt meggyel és cseresznyével).

Illetve kókuszgolyót is korpovit keksszel, eritrittel, steviás baracklekvárral. Nagy sikere volt.

Szombat este vendégségben is voltunk, szerintem sikerült elég jól ellenállni a kísértésnek, de olyan nehéz!!! Csak egy pici pogi, semmi pia (na ezt nem esik nehezemre kihagyni, mondjuk a csokiilikőrbe belenyaltam volna), kenyeret nem ettem, viszont kis tészta salit igen, illetve egy felső sült csirkecombot. Kókuszos csigának is ellenálltam. Holnap mérlegelés, szerintem ugyanott leszek, ahonnan indultam a két hetes verseny elején, de hát nem is csoda...:(, megengedő voltam magamhoz eléggé.

Ma voltunk Anyuval kondiban, szuper volt. Futópadon mentem 30 percet, aztán mindenféle súlyzós gyakorlatok levezetésnek bicikli. De azért még most is rápattanok az itthoni szobabicóra, mindjárt beteszek vmi jó kis CD-t, amit imádott volt spinning edzőmtől, Eszteremtől kaptam.

Holnaptól megyek a saját fejem után, megvan a terv, kicsit nosztalgikus....majd kifejtem bővebben.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése