2014. február 17., hétfő

A mai nap képekben

Reggelire füstölt sajtot ettem, Delma light vajas rozskenyérrel, de annyira sok volt arányaiban a zöldség, hogy még egy ekkora kenyérkét mellé tettem utólag.


Tízóraira (amit fél 12-kor ettem, mert akkorra korgott a pocim), egy natúr joghurt + kávés cerbona szelet. Azt hittem, sokkal jobban fog esni, de ez a müzli valahogy nagyon édes volt. (vagy csak a savanykás joghurttal kombinálva ütközött ki ennyire?)


 Ebéd: na ez valami mennyi volt. Anyuci által eltett lecsó + tengeri hal + rozskenyér.


 Uzsi: két szem mandarin + 20 g mandula


Vacsira el volt tervezve szépen körözött + paprika, de mire hazaértem (még el kellett mennem vásárolni), becsokiztam, besütiztem. :(((( Nem ez volt a terv része....

Na de holnap este spinning, tuti nem fogom elszúrni! Már várom.

Elfelejtettem a szuper könyvekről beszámolni, pedig nagyon tanulságosak és elgondolkodtatóak. Jövök majd részletekkel kis adagokban. Sok résznél magamra ismertem, illetve mosolyogva konstatáltam, hogy igen, ez így van, tényleg! Magamon is tapasztaltam...

A két hetes verseny végére még 60 dkg-val többet mutat a mérleg, no comment. :S

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése