2014. január 13., hétfő

Induljon a 2. hét!


Reggel megvolt a mérlegelés, -2,6 kg egészen pontosan az eredmény. Elégedett vagyok, remélem, legalább még egy kiló lemegy ennek a hétnek a végére és akkor -3,6 kg-mal zárnám a kéthetes versenyt! Majd kiderül, a szervezetem hogy gondolja. 
Hajni már tervezgeti a következő versenyt, nagyon bízom benne, hogy összejön elegendő fő ahhoz, hogy azonnal induljon, ahogy ennek vége. 1 hónap után pedig szerintem már elég erős lennék ahhoz, hogy magamtól folytassam.


 A reggeli sárgarépás-kefíres túrókrém volt, rozskenyérrel, paprikával, parival. Nem lesz kedvenc reggeli, de megettem.


 Tízóraira 100 g túrót kellett elkeverni 100 g-almával. Nos, nekem száraz (talán reszelhettem volna az almát), és egy kis édesítőt is elbírt volna, de nagyon jól esett, miután ma már fél 10-től korgott a gyomrom, de csak 11-kor ettem meg.


Az ebéd mennyei volt! Pikáns csirkegombás, tényleg pikáns volt! Vörösborral, citromlével kellett készíteni.



Uzsi: mini adag sajtkrém+vaj+alma+mandula, elvileg 100 g répával, de én ubival váltottam ki, mert nem kaptam tegnap a Tescoban.

És végül a vacsim szerecsendiós brokkolikrémleves volt egy Update rips-szel, isteni finomra sikerült, csak a fotón nem túl esztétikus, szóval azt nem teszem fel.

Ma egyébként eléggé erős vágy tört rám némi Update péksüti vagy nasi iránt, de erős vagyok és leküzdöttem. :) Ez a verseny nélkül nem menne! Hajni szigorú, meg az eredmény úgyis mindent elárul továbbá vigasztal az, hogy nem egyedül csinálom, más is kibírja! És vannak 100 kilós "versenyzők" is! Úgyhogy jó lesz, ha végre hozzászokik a szervezetem a kajamennyiséghez+elosztáshoz, egyelőre sokszor korog, de mindig max fél órával a következő étkezés előtt kezdi. Meg persze mikor ágyba kerülök, de akkor gyorsan alvás. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése