2014. január 14., kedd

9. nap

Abszolút holtpont, bármit megadnék egy Update péksütiért....de erős vagyooook, meg tudom csinálni, már csak 5 nap a versenyből!

 Reggeli: tejfölös-gombakrémes melegszendvics, sajt, paprika, ubi
 Tízórai: házi epres gyümijoghurt (50 g eper, 125 g joghurt, kis stevia) Nyammm, finom savanykás volt, igazi nyáridéző...
 Ebéd: Tepsis csirkemell, krumplival, hagymával, paprikával és paradicsommal sütve.
 Uzsi: erdei gyümis túrókrém, magvak
Vacsora: hagymaleves + 1 db Update rips

Ma itthon szobabicikliztem, nem mentem edzőterembe, mert még utána vásárolni is kellett a hét többi napjára. Így sem kaptam padlizsánt és cukinit, de majd helyettesítem brokkolival és/vagy zöldbabbal, mert ezek vannak a fagyasztóban. :)

Most is korog a pocim, egyfolytában éhes vagyok!!! És nyűűűűgös...
Remélem, holnap pozitív irányba változik majd a hangulatom és az éhségérzetem. A kilók meg mínuszba...:)
Jó éjszakát!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése