2014. július 20., vasárnap

Vitorlázás a Balcsin és shopping

Céges szervezésben Balcsiztunk egyet szombaton. Egy alvállalkozónk hívott meg minket, a 22 főből 10-en mentünk, de nem baj, mert a társaság krémje jelen volt. :)

 Siófokról indultunk két hajóval át Balatonfüredre. Gyönyörű időt fogtunk ki, a Balcsi közepén lehetett fürdeni, de a mi csapatunk szégyenlősködött....
 Annyira jó volt kikapcsolódni, lelassulni, élvezni, ahogy a semmittevésben kiszívja az ember energiáját a szél és a szikrázó nap. Jót tudtunk dumcsizni (kb. bruttó 2 óra volt, míg átértünk) és nagyokat nevettünk. Kaptunk sütit (nyami zserbót, Moscauert...) és itókákat.
 Füreden meghívtak minket egy nem gyenge cukiba. Annyira tetszett az egész hangulata. Meg is jegyezték a többiek, hogy ez a rózsás huzat tiszta én vagyok, valóban!!! Ilyet el tudnék képzelni az erkélyünkre! A felhozatal a cukrászdában: nagy zsákokban különféle kávék, amit frissen darálnak, teák, lepények, piték, és vaníliafagyi friss gyümivel.
 Nagyon szeretem a sütiket, de a hőségben semmire sem vágytam jobban, mint a vanília fagyira friss áfonyával, ami tényleg isteni volt és rengeteg, a felét tuti kitette!
Csodás a part Füreden, egy ifjú pár éppen fotózkodott, a hattyúk falatoztak...
 Az ajándékot én készítettem a vendéglátóinknak, így kicsivel előbb eljöhettem pénteken a munkából. :)

 Este meghívtak minket étterembe, ott adtuk át. Isteni előétel volt: teljes kiőrlésű pita (persze fehér is, de eszem ágában nem lett volna azért nyúlni), négyféle mennyei krém: padlizsán, kukorica, olívabogyós és végül sárgadinnyekrém pármai sonkával.
Főételt 3 közül lehetett választani, én a parmezános csirkemellet kértem mézes-mustáros öntetes salátával. Annyira dugig lettem, főleg, hogy ledöntöttünk fejenként kétszer fél liter limonádét, hogy én, a nagy édesszájú, rá sem bírtam nézni a desszertre. A limonádé annyira isteni volt, alig tettek bele cukrot, én kóstoltam az epres és a mangós változatot, mindkettőben látszott és érződött a gyümölcshús, komolyan nagyon nívós étterem Siófokon, egyből a parton kilátással a tóra. Szuper nap volt!
 Kínából rendeltem ezt a rucit, postával együtt 2000 Ft volt, mondjuk marha sokat kellett rá várni. :D És az öv saját.
 Majdnem ebben mentem, de nagyon kellene még fogyni!!!
 Ma spinning után bementem a Camponában a H&M-be, nagy nyári leárazások vannak.
 Nem tudtam ellenállni ennek a szoknyának és felsőnek.
 Illetve a rózsás topnak, a hátulja ennek is átlátszóbb csipkés.
 Nagyon nem figyeltem a kajára az elmúlt hétben, rengeteget ettem....látszik is. :(
 Leginkább fotókról szembesül vele az ember, hogy jesszus, hogy is néz ki!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése