2014. július 3., csütörtök

Verseny fele teljesítve :)

 Megunhatatlan számomra ez az olívabogyós túrókrémes szendvics. :)
 Ma is hamar korgott a gyomrom, de szenvedtettem magam egy órát, így is majd éhen haltam ebéd előtt is. Szóval tíz órai: alma, fahéj, mandula.
 Ebéd: ez valami mennyei volt: majorannás túrókrémmel töltött burgonya, sajt, csirkemell. Dicsérték is a kollégák. :) Amúgy annyira szívás, hogy ott sütiznek, fagyiznak az orrom előtt.
 Azért az uzsi kárpótolt kicsit: cukormentes müzliszelet, próbáltam lassan nyammogni a villamoson hazafele.
Vacsi: szerecsendiós cukkinifőzelék, de én természetesen tökből készítettem, almás csirkehusival. Holnaptól szabiiiiii, öröm és boldogság. Lesz időm nyugodtan főzni, akkor enni, amikor akarok, senkihez nem kell alkalmazkodnom, max Imi eszik előttem édességet, de ő dolgozni fog....és reggel dupla spinninggel indítok Eszteremnél, tavaly decemberben voltam Nála utoljára. Izgiiii. És mivel verseny félidő, mérlegelek is egyet. (nem mintha eddig nem tettem volna meg, de be is számolok a csökkenésről)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése