2014. június 3., kedd

Happy day :)

A hétvégét otthon töltöttem, Anyuci felépülőben van, még szedte a fájdalomcsillapítókat, meg nem vették ki a csövet+flakont, amin keresztül tisztul a seb...:( Igyekeztem minden teendőt főleg Apuval ellátni, öcsém is magához képest sokat segített. Tök fura volt egyedül elmenni úszni, mindig Anyuval szoktam. Vasárnap meg futottam is, hétfőn tök örültem, hogy 1 kilóval kevesebb voltam, mint péntek reggel.
Elhoztam a melegszendvics sütőt, mert otthon nem használják, én pedig annyira megkívántam, hétfőn és ma is teljes kiőrlésű toastból melegszendót reggeliztem egy szelet csirkemell sonkával és light trappistával, paradicsommal. Egy hete alkalmazott taktika: reggeli után kis nasi, ma éppen Milka cookie, holnap Vollkorn Manner nápolyi  lesz. A tíz óraim Imi-féle eper, kókusz (öcsim vette a hétvégén és elhoztam a maradékot) volt Update vanília pudinggal.
  Ebédre öcsim által főzött gombás csirkepörit vittem rakott spárgával. Azt én készítettem (tejföllel, tojással sütöttem össze előfőzés után), mert már régóta ki akartam próbálni a spárgát és most akciós volt a Sparban. Ízlett, de semmi extra, túlzottan nem fogott meg.
Uzsira almát szántam, de Zoli hazahozott és hát a kocsiban nem fogok almát rágcsálni. Mivel mentem spinningre, sok lett volna, ha egymás után benyomom az almát és a vacsim, így csak körözöttet ettem egy paprikával. Most értem haza, jó volt, csak izomlázam van a futástól és fáradt vagyok, így annyira nem esett jól. De tetszett a zene. :)
Éééééés a nap híre: pénteken baromira kiakadtam, hogy utalták a fizut (na nem ezen), de éppenséggel semmivel nem többet....pedig ígéretet kaptam....:( fürdőruha skippelve, erre ma behívott az ügyvezető, és közölte a jó hírt, hogy júni 1-től.....ergo egy hónap múlva már akkora összeget kapok, amire azt mondom, hogy igen, ezért érdemes itt maradnom, mert jól érzem magam és ezt akarom csinálni. Hozzá is tette, hogy de akkor most egy évig csend....:D. Jobb is ez így, leadok júli elejére 4 kg-ot és egy számmal kisebb fürdőrucit veszek, már ha lesz még hajós...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése