2014. május 16., péntek

12. Megint péntek, csak úgy röpülnek a hetek

Fincsi reggeli, mint tegnap. :)
 Íme a cuki tál, amit Imitől kaptam tegnap csak úgy. :) Illik a másik kedvencemhez, ehhez a mókás brekis bögréhez, ezt is Tőle kaptam sok évvel ezelőtt és imádom!!!

Azt mondta azért vette meg, mert ez olyan Ziccis. :)))) Hát nem édes?
 Az én meglepim somlói volt, amiből két adag készült, egy Iminek, egy nekem. Két tojásból és 14 g teljes kiőrlésű lisztből egy evőkanál eritritből van a piskóta, 20 g dió és 10 g mazsola a két adaghoz, 1 csokis és egy vaníliás Update puding összesen a 2 adaghoz és egy kis rumaroma.  :) Finire sikerült.


Ebédre csirkehúsos saslikot rendeltem salátával. Isteni volt a kolbász, lila hagyma is!

Uzsi: alma, Update müzliszelet, meg keksz, meg csoki, meg Update sajtos pogi.....őrület.....ha egyszer átszakad az agyam gátja, akkor nincs határ....:(
Megyek haza a hétvégére, legközelebb hétfőn jövök újabb poszttal. Jó pihenést Mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése