2014. március 9., vasárnap

50.

 Nos a bejegyzés számával megegyező irreális célkitűzésem nincs, de 55 lenne EGYSZER az álom. Első körben a 60, az eddigi rekordom. :)
Szombat reggel Nőnap alkalmából Imitől ezt a csokit kaptam. Egyből bevillant az egyetemi tesitanár mondata a fogyikurzuson, hogy "Minden leadott kilót ünnepelj meg egy kocka étcsokival". És ez még Update-es is, sőt eritrites, nem puffaszt, nem hajt meg.
 Reggelire két Update péksütit ettem: az isteni lenmaglisztes schwarz kakaós csigát és a kedvenc barackos-túrós papucsot.
 Mellé persze ittam isteni finom gyümölcsteát is ízesítés nélkül.
Otthon nagyon jó volt! Grilleztünk. Öcsimet előre felköszöntöttük, készítettem Neki burgonyás pogit sajttal szórva, ezt választotta süti/torta helyett. :)
 Apumtól virágot kaptam, öcsitől pedig egy Nestlé mazsolás-csokis müzliszeletet és egy almás Győri zabfalatok kekszet.
Mindenki olyan figyelmes volt, ápoltak, főztek teát, Apum begyújtotta a kandallót, jót tett nagyon az arcüregemnek, mellékuporodtam és úgy filmeztünk szombat este. Öcsim készített csodaszert: lereszelt gyömbért, csepegtetett rá citromot, mézzel elkeverte, vízzel felengedte és megitatta velem. Olyan kellemesen marta a nyelőcsövem. :)
Ma reggel Anyuval kondizni mentünk, 30 perc futópad volt nekem, utána 15 perc elliptikus tréner, majd különböző gépeken kis erősítés. 1 órát sportoltunk kb.

Elővettem még pénteken a régi étkezési naplóm, amikor a két évvel ezelőtt márciustól szeptemberig 30 kilót fogytam. Na hát most így fogok étkezni, akárki akármit mond. Igenis Vitalis müzlivel fogom indítani a napot minden másnap, igenis tíz óraira is lesz müzliszelet+alma. Működnie kell szenvedésmentesen, lemondások nélkül. Igenis elhagyom a pékárut, Rips és puffasztott rizs lesz minden másnap reggelire tojáskrémmel, zöldséggel. Vacsira körözött zöldségekkel. Uzsira alma. Ebédre zöldség+husi vagy főzelék+husi. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése