2014. március 19., szerda

40.

Reggelire 30 g müzlit ettem natúr joghurttal és ízesítés nélküli teával.


 Fél 9-kor már nagyon korgott a gyomrom, de fél 10-ig kitartottam, amikor is megettem egy Update barackos túrós papucsot. Még reggel vettem munkába menet, ugyanis képzeljétek nyílt egy Update pékség a körúton a Mester utcánál. Nagyon finom ez a sütike, ízlett. :) Csak így sajnos nem tudtam fotózni. Vettem még kakaós kekszet (úúú, nagyon régen ettem), majd holnap eszem belőle tíz óraira joghurttal.

 Ebédet 1 körül ettünk, vittem magammal a rakott brokkolimat. :)

Uzsira egy körte volt, de inkább egy fél, mert 3 kolléganőm is falatozott belőle. Munka után mentünk két kolléganőmmel Decathlonba és IKEÁba. Szerettem volna sportmelltartót, de nem találtam olyat, ami tetszene. Bevittem egy rakat felsőt+nadrágot is, de egyik sem tetszett igazán. Kérdezték is a lányok, hogy egyik sem??? Hát mondom magammal van bajom, hogy a hasamra, csípőmre is jócskán feljött és egyik sem áll jól. Meg hát pénzem sincs rá, sportmelltartó viszont kell, mert már használhatatlan a jelenlegi. Szörnyen érzem magam a bőrömben. :( IKEÁ-ban persze vettem ezt-azt, ami olcsó volt és amire tényleg nagy szükség volt. Egy edényszárogatót+tálcát, két kis müzlistálat (több éve vettünk két ugyanilyet, de az egyik kezd megrepedni, ebből eszem reggelente a müzlit, este a körözöttet), 125 Ft darabja és nagyon jóóó, mert kicsi, épp ideális fogyókúrához. :) És még négy vállfa is velem jött.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése