2014. március 22., szombat

37. Sportmelltartó, könyvajánló és zabpelyhes rántott karfiol karfiolpürével

Íme a fotó az újdonsült sportmelltartómról. Remélem, sokáig szerelem lesz! Már ki is mostam, holnap reggel viszem magammal a spinningre. :) Sosem volt még ilyen márkás, általában fél-1 évet bírtak és marhára utáltam, hogy nagyon hamar bekeményedtek és "vágták" a bőröm. Négyet "fogyasztottam el" eddig kb.

 A könyvajánlót már korábban ígértem, Ő lenne az egyik. Annyira tetszett, de ideje újraolvasni, azt hiszem. És akkor tudok hozni jó kis idézeteket, felvetéseket majd belőle. :)
 Nézzetek csak bele addig is a tartalomjegyzékbe!

 Ma reggelire ez a (az egyik) kedvenc sütikém volt, itt fedeztem fel a közvetlen mellettünk lévő Reálban. Isteni rumos-kakaós-kekszes, amolyan tipikus Zitu szájíznek való. Ennél jobban csak nagynénémét szeretem, aki mazsolát és diót is tesz bele. Mondjuk ezen meg van mogyoróreszelék.

Két óra elteltével szobabiciklire pattantam, betettem egyik Esztertől kapott spinning CD-t és nem kíméltem a pedálokat. :) Zuhi, aztán tíz óraira 11-kor egy natúr joghurtot ettem 30 g Vitalis müzlivel.
 Ebédre jól kifundáltam, hogy kipróbálom a zabpelyhes rántott karfiolt. Na jó, az úgy volt valójában, hogy azt hittem, van még itthon zsemlemorzsa, de elfogyott. :D Zöldség is kevés van (nagyon érzem a hó végét), így legpraktikusabbnak azt találtam, ha mellé karfiolpürét készítek. Hihi.
 A madárkákat közben bepaterolta Imi a kalitkába, mert annyira szép tavaszi az idő, hogy ki kell használni amolyan egész napos szellőztetésre.
 Na hát így festettek sütés előtt.
 Így pedig sütés után. A nagy tócsni a maradák zabpehelyből és tojásból lett kutyulva.
Tádámmmmm, a tányéron is mutatós, és hogy ne legyen olyan színtelen (kár, hogy se ubi, se petrezselyemzöld nincs itthon), csurgattam rá némi ketchupot is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése