2014. február 23., vasárnap

Tortilla fokhagymás-kapros csirkemellel

Spinning előtt reggelire egy natúr joghurtot kevertem el fél almával, fahéjjal, eritrittel és egy kevés teljes kiőrlésű zabpehellyel. Ittam mellé egy bögre almás teát ízesítés nélkül.

 A spinning nagyon jó volt, Bélához tudtam menni 10-re, csak fáradtnak éreztem magam, de küzdöttem.

Utána már korgott a pocim, úgyhogy meg is ettem az előre felszeletelt, bedobozolt fincsi Idared almát, amit Évi barátnőmmel vettünk tegnap a Kelenföld Városközpontnál lévő piacon. Most jártam ott először, de egész biztosan nem utoljára! Csodaszép volt a fejessaláta és a karfiol is, csak már nagyon hó vége van, úgyhogy mást nem vásároltam.


 Ebédre tortilla volt. Zsófi barátnőmnél ettem először, amikor vendégségben jártam Náluk. Ő csirkemellet, ubit, salit, paradicsomot is tett bele. Tescoban vettem, 900 Ft kb. a négy lap, a többit lefagyasztottam, mert csak 3 napig áll el hűtőben. Teljes kiőrlésű és nagyon finom!!!


 Szerencsére van hajtogatási útmutató is a hátoldalon, illetve tápérték adatok. :)


A mikrós változat mellett döntöttem, 30 mp-ig melegítettem. Közben lesütöttem olíva olajon csirkemellet, hozzáadtam két gerezd zúzott fokhagymát, szárított kaprot, egy kis tejfölt, sót.


 És végül paradicsomot, majd elkezdtem origamizni.


 Eeeegy, keeeettttőőőőőőőőőő, háááá-rooooooom.


 Tádámmmmm! :)


 Szépen kézben lehet fogni és falatozni.


Szerintem legközelebb tejfölös gombával töltöm meg vagy tonhallal. De a fogyiversenyes lányok adtak további tippeket is. Egyikőjük chilis babbal szereti igazán, míg egy másik leányzó padlizsánkrémmel keni meg és hozzáad csirkemellet, zöldségeket. Jót mosolyogtam, hogy a gyerkőcei "lunch box"-ába előszeretettel csomagol feltekert tortillát, mert ebbe csempészve a salátát, répát könnyebben megeszik. :D


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése