2014. február 1., szombat

Mmmmmmmmmm

Jó kis nap volt ez a mai, habár nem pont így terveztem. :) A reggel jól indult, mert az előző versenyben lévő indulósúlyomhoz képest -1,2 jelenleg az állás. (ami önmagában siralmas, mert ugye -4-gyel zártam, de tekintettel arra, hogy mindet visszaszedtem, látszik, hogy megint elindultam lefelé). A yoyozás is szar, most arra törekszem, hogy végre csökkenő tendencia maradjon, de legalábbis vissza ne jöjjön pár dkg-nál több sosem. Ezért kicsit lazábbra állítom a pórázt.

Reggel 2 Update rips-et ettem egy főtt tojással, kis tejföllel és egy paradicsommal. Utána elmentem spinningre, jó volt nagyon. Megismertem egy szimpatikus nőcit, végül egymás melletti bicajokra ültünk. Az utolsó percekben 2-es jumpok voltak elég hosszan és gyors ütemben, kapkodtam a levegőt rendesen. Vége lett, felém fordult és azt mondta: "Láttad? Végigcsináltuk. Mi ketten." Ez annyira lelkesítő volt, komolyan. :) Utána még szaunáztam is, majd bevásároltam az Auchanban, illetve az Update boltban. Ettem egy Update kókuszgolyót és egy lenmaglisztes kakaós csigát. Hihetetlen, mennyire alacsony a szénhidráttartalma! És milyen finom.


 Úgy volt, hogy jön fel Pestre hozzám egy barátnőm, de sajnos lebetegedett. :( Így dupla adag készült ebből a csoda finom ebédből, de csak a felét ettem meg, így maradt holnapra is. Teljes kiőrlésű zabpehelyből gyúrtam a túrógombikat, joghurttal van nyakon öntve, ment még rá fahéj, eritrit és ráadásként eperszemek. Nyammm.

A vacsim is valami mennyei volt! Imádom a sóban (sütőben) sült csirkét. Amilyen egyszerű olyan isteni. Semmi zsiradék, semmi fűszer, ellenállhatatlanul finom számomra. Sütöttem még kis tejföllel és köményes sovány sajttal zöldségeket is mellé. (karfiol, brokkoli, zöldbab, répa) Maradt ebből is bőven holnapra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése