2014. február 25., kedd

Mindjárt tavasz

Hihetetlen, hogy így szalad az idő. Amikor meg fogyni szeretne az ember, pont ellenkezőleg érzi. Én legalábbis eléggé türelmetlen vagyok, pedig tudom, hogy a tartós és egészséges fogyáshoz idő kell. De most valahogy előre pörgetném az időt úgy április végére, 8-9 kilóval kevesebb súllyal már jóval motiváltabb lennék. Most marad az önsajnálat és önutálat, hogy miért vagyok ilyen szerencsétlen, hogy engedhettem, hogy ennyi kiló visszaszaladjon? Hogy engedhettem, hogy a január 6-án induló két hetes verseny után leadott 4 kilót sitty-sutty visszaszedjem? Hogy nem vettem elég komolyan a következő versenyt? Addigra újra -3 kg-nál jártam, a végére, több voltam, mint mikor kezdődött, azóta meg visszaszaladt a maradék is. Újrakezdés 2. nap van és marhára dühít. Minden gondolatommal erősen rá kell koncentráljak! Előre kell nézni és minden egyes nap megtenni, ami tőlem telik. Szigorúnak kell lennem magamhoz, de nem csak két hétig! Nagy tervet szőttem, merészet, ami motivál. Április 27 a névnapom, addig nem állok mérlegre, ami bármily furcsának is tűnhet, nekem nagyon nehéz. Naponta mérem magam (vagy max 2-3 naponta, amikor hazautazom hétvégén), az étrend betartása esetén alig várom a másnap reggeli motiváló számot....Szóval most csak odafigyelek, kezemben tartom az irányítást, értékes tápanyagokkal látom el a szervezetem, éppen eléggel, sosem eszem túl magam. És megfigyelem magamon a testi-lelki változást, majd várom a névnapom, hogy lehulljon a lepel. Izgiiiiii.......

 Reggeli: lenmaglisztes zsemle, delma light vaj, Tolle light sajt, fél kaliforniai paprika
 A tíz óraim annyira mennyei volt, nagyon de nagyon jól esett. Korgott is már rendesen a gyomrom. Natúr joghurtba szórtam a képen látható diákcsemegét: aszalt vörösáfonya, szőlő, kesudió, mogyoró.
Uzsira alma volt és egy müzliszelet. Ebédre e-foodtől rendeltem párolt zöldségeket pulyka gordon bleu-vel. Nagyon ízlett és persze kis adag volt.

Spinning előtt vacsiztam fél 6-kor, két sor Update mogyorókrémes csokit, fél túróból + fél kis tejfölből körözöttet, egy paradicsomot és szezámos Update ripset.

Holnap jön a 3. nap, már beterveztem! Reggelire isteni tonhalat fogok enni. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése