2014. január 16., csütörtök

Mindjárt hétvége :)

Valamiért olyan fáradékony lettem. :( Remélem, hétvégén sikerül kicsit kipihenni magam!

Reggeli: rozskenyér, szalámi, virsli, paradicsom, köményes sovány sajt


 Tízórai: túró, alma, fahéj, stevia


 Ebéd: tojásos-tejfölös rakott csirkemell burgonyával, brokkolival


 Uzsonna egy cukormentes müzliszelet volt, a vacsi pedig brokkolis lecsó, csirkemell, ez valami mennyei!

Holnap péntek, ami azt jelenti, hogy mindjárt hétvége!!! 3 nap van vissza a versenyből. Remélem, szombaton jó kis spinning órán vehetek részt, mert ma képzeljétek, hogy jártam! Siettem haza, edzéscucc összepakol, Imit izzítottam, hogy vigyen el kocsival a Gilda Maxba, mert máshogy nem érem el a 18:00 órási spinninget, a teremhez meg nincs kedvem, erre mondja, hogy bombariadó van a Savoya Parkban, még a Gildát is felhívta, szóval esélytelen lett volna. Így szobabicikliztem egyet, jól esett nagyon. És a holnapi ebédet is elkészítettem, nagyon kíváncsi vagyok, még sosem ettem ilyen kombinációban: spenót + bundás kenyér. :))

Szép estét!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése