2014. január 5., vasárnap

Minden (újra) kezdet nehéz...

Bizony, de jobb később, mint soha. :) Igazság szerint abba sem szabadott volna hagyni a már csodásan működő rendszert, de felborította augusztus végén egy csúnya vírus a tudatosan kialakított étkezést, és alattomosan jöttek fel a kilók. Nem maradt meg bennem semmi (tényleg semmi, főtt rizs sem), csak a keksz, puffasztott rizs. Aztán szeptember elejétől a munkahelyemen is durva változás következett. A jelenlegi állapot tarthatatlan, feszül rajtam minden ruhám, nincs mese hát, változtatni kell!

Egy szó, mint száz, tudom, hogy csak kerülőt tettem, nem tértem le a helyes útról, és szépen, lassan igyekszem visszatalálni.


Kép forrása: http://dyncsyke0880.blogter.hu/242467/eletmodvaltas_a_kezdetektol

Mi más is segíthetne ebben leginkább, mint a Hajni féle verseny, amibe most második alkalommal neveztem. Holnap indul, igyekszem majd gyakran posztolni, mit ettem, mit mozogtam, hogy vagyok, agyban mennyire sikerült átállni, mik a nehézségek és persze egy-két hetes időközönként az eredményeket is elárulom. Másik segítségem a blogírás, ezzel is motiválom magam, hogy esetleg más is figyelemmel kíséri a törekvéseimet.

Akik olvasnak vagy olvasni fognak, az a jó vagy rossz hírem, (amit ezek alapján nem nehéz kitalálni), hogy mostantól nem a varrással kapcsolatosan fogok írni, hiszen arra egyáltalán nincs időm mostanában, hanem az életmódváltásról, amit 2012 februárjában kezdtem, azóta kisebb nagyobb kitérőkkel folytatom is, de most újult erővel, teljes erőbedobással fogok igyekezni, hogy jobb ember lehessek, amihez alapvető, hogy jól érezzem magam a bőrömben, s ezt pár hónapja sajnos legkevésbé sem mondhatom el magamról.

"A boldogságnak az a legnagyobb titka, hogy egyetértésben éljünk önmagunkkal." /Fontenelle/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése