2014. január 20., hétfő

Eredményhirdetés

Hajni az imént hirdette ki a nyertest. :) Az illető hölgy 6,7 kg-ot fogyott, elképesztő! Én pedig 2. lettem holtversenyben egy másik lánnyal, sosem hittem volna!

Vigyorogtam ám én is reggel, mint a vadalma, amikor mérlegre álltam. Hajszál pontosan -4 kg az eredmény.

A bökkenő csak az, hogy már ma is sokkal engedékenyebb voltam magammal szemben. :(


 Reggeli: párizsis sült tojás, rozskenyér, paprika


 És a jutalom konyakmeggy :)


 Tízórai: joghurt, túró, alma, eper, édesítő

Ebéd: e-foodtól rendeltem, mozzarellával sült pulykamell, grill zöldségek (cukkini, padlizsán, bébirépa, paprika)

Uzsonna: natúr joghurt, Update müzliszelet

Na igen, és itt jött a bibi. Még egy Cerbona cukormentes müzliszelet, aztán elmentem Update pékségbe és lecsúszott egy barackos-túrós papucs, egy somlói meg két schwarz kakaós csiga.

Ez így leírva is rengeteg, pont estére....még ha Update-s is. Imi szokta mondani, hogy ne tartsak itthon és ne vegyek semmi ilyesmit, vagy legalábbis ne sokat, mert úgysem tudom beosztani....

Szóval feltöltődés igazán megvolt, ideje újra teljes gőzzel rákoncentrálni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése