2014. január 8., szerda

3. nap

Eddig a mai napi menüsor tetszett a legjobban, ugyanis imádom a karfiolt és ez a zabpelyhes rakott karfiol valami isteni volt. :) A gyümölcssalátában is olyan jól összeértek az ízek, mire megettem (reggel összevágtam munkába menetel előtt és 11-kor ettem meg), a törökmogyoró pedig szintén a gyengém.

1. Reggeli: 50 g rozskenyér, két vékony szelet párizsi, egy paprika, Delma light vaj
2. Tízórai: 50 g alma, 25 g kivi, 25 g mandarin, 20 g mogyoró
3. Ebéd: Zabpelyhes rakott karfiol csirkemellből, kefírrel
4. Uzsi: Update csokipuding
5. Vacsi: 10 dkg grillsajt (10%-os, sovány), 100 g paradicsom, 50 g paprika

Arra gondoltam, hogy kicsit írok a nehézségekről. Most (MÉG :D) nem hiányzik semmilyen étel. Azt gondoltam, hogy amilyen édesszájú vagyok, erősen vágyakozni fogok imádott kekszeim után, vagy egy tömény csokis-kekszes sütemény után. Egyelőre eszembe sem jut semmi ilyesmi, az étrend szerintem úgy van összeállítva, hogy mindenből kapjon eleget a szervezet és ne szenvedjen hiányt semmiből. Igaz, eddig minden este korgó pocival feküdtem le, de így tud a szervezet igazán pihenni. Reggel ezért nagyon jól esik fél 7-kor a reggeli (emlékszem, régen ilyesmit el sem tudtam volna képzelni, hogy én 10, 11 óra előtt reggelizzek. Akkor is vmi péksütit, fornettit, brrrr). 8-ra beérek a munkahelyemre, belemerülök a teendőkbe, majd 10-11 között erősen korogni kezd a gyomrom, figyelmeztet, hogy itt az ideje elfogyasztani a tízórait. 1 óra körül szintén nagy korgásba kezd, uzsira viszont eddig egyszer sem. Az ebédek szerintem nagyon bőségesek. 5 körül megeszem az uzsit, majd 7 fele a vacsit, kivéve, ha este edzeni megyek, akkor fél 9-kor. :S

Ma mozgás tekintetében pihi nap volt, de ahogy hazaértem 6 körül, nekiálltam főzni, mivel vasárnap szerdáig tudtam előre elkészíteni a fogásokat. Ma este 8-ig tartott, mire megcsináltam és bedobozoltam a holnapi ebédet, a holnapi vacsit, a péntei ebédet, illetve a mai vacsit is összedobtam közben. Igenis sok energiát, odafigyelést és fegyelmezettséget igényel, de megéri!!! És eddig tényleg nem kellett erősen győzködnöm magam, hogy nem kellene most nekem ez meg az, hiába ácsingózok annyira. Pl.: karácsonyi ajándékcsomagokból az ebédlőben a cégnél bonbonok tömkelege kacsingat kibontva az asztal közepén. Komolyan mondom (magam is le vagyok döbbenve), egy cseppet sem kívánom. Pedig múlt héten még simán lecsúszott például egy zacskó Győri keksz...

Ma reggel mérlegre is álltam (bár tudom, hogy Hajni egy hét után kéri ezt, akkor mutat valósat...), és nagyon boldog voltam, máris elindult...többet egyelőre nem mondok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése