2012. augusztus 12., vasárnap

Haladó patchwork tanfolyam II.

Megvolt a második alkalom is, jól elröpült az idő, pedig 4 órán keresztül ismét nem álltunk meg. :)


 Megint több dolog lett kiszabva, mint megvarrva, de az elv és a sok praktika a fő. :) Ha van elég ideje az embernek, akkor már "egykaptafára" sorozatgyárthatja az elemeket, amiket aztán változatosabbnál változatosabb formában tehet egymás mellé és varrhat egymáshoz. Ily módon készülhet majd falikép, párnahuzat, ágynemű, takaró, terítő....karácsonyi ajándékok tömkelege kering a fejemben!


 Például egy karácsonyi anyagos csillag asztalközép! :) Itt a szívecskés anyagot csak a minta könnyebb értelmezhetőségéért tettem a blokkok alá. Igazság szerint még 5 egyszínű négyzettel kellene 3 x 3-as blokká varrni.


Felhasználási lehetőségek Ginától:

2 megjegyzés:

  1. Ilus, a szomszéd nénink révén ismerhettem meg a patchworkot, még gyerek koromban.:) A segítségével készítettem faliképeket, zsepitartót, és mindenféle apróságot. Sok kellemes órát töltöttünk el együtt varrogatással. Olyan jó emlékek ezek.
    Szupi lehet a tanfolyam.:)Izgatottan várom a műveidet!:)

    VálaszTörlés
  2. Kedves Renáta! Szívesen meglesném egy-két alkotásod, ha van kedved, küldhetnél nekem e-mailben képeket! Tényleg óriási élmény! Aki taníthatna, sajnos már nincs köztünk, így eddig magamtól tanulgattam, de itt annyi praktikát tanul, hall, és les el az ember, hogy csuda klassz! :)

    VálaszTörlés