2011. október 6., csütörtök

Betévedtem a Kes Papírba...

... ami lehet, hogy nem volt túl szerencsés, ha a pénztárcámra gondolok, de ezt is, (mint sok minden mást), meg tudom magyarázni. :)

Mindig is oda voltam a papírárukért, tollakért, tolltartókért, radírokért, (általános iskolában gyűjtöttem, ennek eredménye két doboz illatos, figurás, puzzle-s radírgyűjtemény), de az egyetem óta fékezem magam. Gyakorlatilag 4 éve elvagyok egy kedvenc tintapatronos tollal, meg pár másikkal vizsgaidőszak esetére, és egy cerkával. Eljött tehát az idő, hogy meglepjem magam egy-két kinccsel. (legalábbis így gondoltam, amikor bementem, kifele jövet nem éppen sikerült tartani az egy-kettőt)



Legelőször őt láttam meg, egyből kiszúrtam, mert kitűnt a többi közül. Tudtam, hogy nekem ez kell!!! Aztán jött a bonyodalom: bekeveredett rossz helyre, azért volt ott ennyire szembetűnő ez az egy, de felfedeztem a helyét, ahol két másik mintában megtalálható volt a spirálos verzió is a kollekcióból. Ajjjajjj, ....



Bizony: amint megpillantottam, az anyukás-kisbabásat, egyszerűen nem tudtam otthagyni.



És most, hogy ebben a félévben a logisztika szakos tárgyak mellett nyúznak minket pl.: számviteli beszámolókkal is, amire elengedhetetlen a ceruza-radír, mivel sokszor yoyozik a szemem a végeláthatatlan kimutatások celláitól és elcsúszok nemegyszer, óriási szükségét éreztem annak, hogy beszerezzek két cuki, macskás, kutyusos, és egy egymásba tolható kis hegyekkel teli másikat cerkát. No meg némi körítést: hegyezőt, radírt, rotring hegyet.


1 megjegyzés: