2011. május 8., vasárnap

Kényeztetés és ajándék

Na úgy döntöttem, hogy vizsgaidőszak végeztével lesz a köv. játék. :)

Már most nagyon durva időszak van, péntek, szombat folyamatosan beadandókat írtam, egy hét, és jön is a vizsgaidőszak....úgy gondoltam, muszáj egy kis kényeztetés. Vettem egy kis epret a vásárcsarnokban, és eszembe jutott, hogy egyszer jó pár éve Brüsszelben ettem ilyet, igaz, belga csokiból, de Milkából is fincsi, tanúsíthatom:




Kis pihenésként varrtam még egy fényképezőtokot, mert az előzőre jó hamar lecsaptak a Meskán...titkon reménykedem, hogy ez megmarad nekem. (pont jó a fényképezőmhöz és az utolsó darab holland almás anyagocska került bele)


Legutóbb mikor otthon voltam, névnapom alkalmából a következő várt az asztalomon egy nagyon kedves, régi némettanárnőmtől, akivel amennyire lehet, azóta is tartjuk a kapcsolatot. Az üzenet a következő volt: "A VARRÓMŰVÉSZNŐNEK, hogy legyen mivel, és mibe jegyzetelni" :D Odavagyok amúgy is a tollaként, a papírárukért, tolltartókért, na de ez! Irtó jópofa, még sosem láttam hasonlót sem!!!




9 megjegyzés:

  1. Kitartás!!!:)
    Hmmm,eper&csoki= mennyország
    Nagyon édes lett ez a fényképezőtartó!:)
    Lehet,hogy le kéne csapni valami almásra a boltodból,ha már nincs ilyen anyagod.... :)
    Jópofa toll!:D

    VálaszTörlés
  2. Nagyon klassz a fényképező tartód!

    VálaszTörlés
  3. Köszi lányok :))

    Gréti: igen, sajna elfogyott, de van egy édes kis párnám belőle, szóval nem lehetek elégedetlen. :) Hááát, válogass kedvedre :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon tetszik:) Kaptál egy díjat tőlem, nézz be:): www.lelekszilank-armina.blogspot.com

    VálaszTörlés
  5. Kitartás! :) Küldöm az energiát! :)

    Édes lett a fényképező tartód! Meg az ajándékod tényleg egyedi, én sem láttam még ilyet! :) És még egy közös dolog bennünk: én is odavagyok a papírárukért, a tollakért, meg úgy mindenért, ami egy papírboltban megtalálható. :D

    Sok sikert és kitartást a vizsgákhoz! :)

    VálaszTörlés
  6. Köszi Noémi! :))
    Nahát, még ez is, tényleg kár, hogy messze lakunk egymástól. Remélem, jó volt a koncert! :)

    Köszönöm, Te meg mondd, ha van eredmény érettségikről, meg egy kalappal a szóbelikhez!

    VálaszTörlés
  7. A koncert jó volt! :)

    Persze, szólok, ha van eredmény, csak most hoztak egy rendeletet, hogy mindenki csak május 31-én nézheti meg az írásbeliket... Így később tudjuk meg, mint az eredeti terv, de remélem nem lesz túl rossz hír. :D

    VálaszTörlés
  8. :(( Ó, mindig csak a változtatások rossz irányba..., na nem baj, én tudom, hogy ügyes voltál!

    VálaszTörlés
  9. Köszönöm a bizalmat! :) :)

    VálaszTörlés