2011. május 4., szerda

Hajpánt és táska

Felragasztgattam a tegnapi szerzeményeim egy részét, olyan cuki lett, Imi szerint teljesen hozzám illik. :D Hát nem hiába, az én ötletem volt, hogy kifejezetten ehhez a hajpánthoz kérjek a Krisztitől kis édességeket, amiknek a gyártásában Ő annyira profi. :)





Éééés készült még egy rózsaszín kord táska, japán anyagokkal és pompommal megspékelve, no meg kézi öltögetéssel egy filc muffin díszeleg gyöngyökkel a közepén. Nektek hogy tetszik? Jó nagy, amolyan pakolós fajta lett. Ideális barátnőnél ottalvós cuccok cipelésére. :DD


8 megjegyzés:

  1. Júúúj, nagyon tetszik ez a táska... Mennyibe kerül? :S

    VálaszTörlés
  2. Mennyit érne meg neked? Aztán mondom én is, amit gondoltam, és megegyezhetünk vmi köztesben. :)

    VálaszTörlés
  3. Sajnos most anyagilag nem állok túl jól, de ha addig nem kelne el... Olyan 4000 Ft-ra gondoltam... :S

    VálaszTörlés
  4. Ha gondolod, lefoglalom Neked, vagy akkor fel sem teszem Meskára. :) Mikorra kéne? És amúgy 3500-öt mondtam volna, úgyhogy akkor megegyezhetünk mondjuk 3700-ban?

    VálaszTörlés
  5. Ühüm, a 3700 jó lenne. :) Csak az a baj, hogy nem tudom... T_T Mondjuk ha két hét múlva tudnám átvenni, az jó lenne? :) Ja, még akartam egyet kérdezni, hogy zipzárja van? ^^

    VálaszTörlés
  6. ÓÓ, bőven jó, persze, de zipje nincs, se zsebe, tök sima, óriási, tömni való, inkább bevásárláshoz, kiránduláshoz ajánlom, nem a Pesti rengetegbe....

    VálaszTörlés
  7. Oksi, akkor írok, amint megvan a pénz. ^^ Köszi! ^^

    VálaszTörlés
  8. Rendben, nagyon szépen köszönöm!!! Várom a jelentkezésed! Szép napot!

    VálaszTörlés