2011. február 5., szombat

"They call me the wild rose..."

Nekem ez a dal jutott eszembe erről a csodás rózsás anyagról, amibe szintén szerelmes lettem. Készítettem is belőle mindenfélét, amihez kedvem volt. :D A táska egy és ugyanaz, csak kifordítható. :D

Jövő héten indul a suli, sajnos ritkábban fogok tudni mutatni dolgokat, de nem panaszkodom, csodálatos volt ez az egy hónap pihi! Igaz gyorsan elröpült, nem is fért bele minden, amit terveztem, de nem vagyok elégedetlen. És ami a legfontosabb: feltöltődtem! Rengeteg rég nem látott baráttal, rokonnal találkoztam és eszméletlen mennyiségű varromány került ki a kezeim közül.

Újult erővel, izgatottan várom, mit hoz számomra a mesterképzés első féléve, viszont az egyik kötelező tárggyal való kapcsolatom nagyon furcsán indult, nem tudom, mi fog belőle kikerekedni. :S Emiatt gombóc van a gyomromban, de jövő hét pénteken minden kiderül...:S







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése