2011. január 21., péntek

Emlékbe és egy szolid neszi

Azt hiszem, ezt a neszit még nem mutattam. A karácsonyra kapott varrógépemmel legeslegelsőként készített darab. Ez nem eladó, elteszem emlékbe. :D Olyan édesek rajta a madarak. Bárcsak már tavaszodna!




És készült ma egy rám (eddig) nem jellemző, nem olyan megszokott színes, hanem egy szolidabb neszi/tolltartó. Nagyon kedvelem a színes, vidám darabokat kiegészítők terén, mivel a ruhadarabjaim esetében a sötétebb színek dominálnak, viszont most ehhez volt kedvem, talán ez a szürke, csúnya idő megtört engem is. :)) Neeem, csak megláttam ezt a két anyagot, és nem tudtam ott hagyni. :D Hátha lesz valaki, aki az egyszerűbb, pasztellesebb dolgokat kedveli és befogadja.



2 megjegyzés:

  1. Én is nagyon várom már a tavaszt, kicsit zavaró már ez az időjárás, hogy egyszer ilyen egyszer olyan, de sohasem jó...Bár tényleg a színes dolgokat szoktam meg a blogodon tőled, nagyon tetszik a szolid neszi! Szeretem az ilyenfajta színeket, ügyesen összehoztad!És érdekes a két anyag is! :)

    VálaszTörlés
  2. :DD Köszönöm, én amikor megláttam ezt a két anyagot, nem bírtam otthagyni! És élőben még szebbek!!! :D
    Megkaptam az e-mailed, hétvégén elolvasom a verseket, nagyon köszönöm!!

    VálaszTörlés