2010. szeptember 3., péntek

Megrendelés

Megrendelésre készült ez a karkötő. Évi aznap regisztrált a Meskán, amikor megkeresett egy kéréssel, amit sajnos nem tudtam teljesíteni, de nagyon aranyos volt, választott másik mintát a sajátjaim közül. A párjának lesz, a színeket ő mondta, úgyhogy reméljük, tetszeni fog neki!

Közben elmentem a Moszkva térre személyesen átadni a karkötőt, és olyan kellemes meglepetés ért. Évi hozott nekem egy tábla csokit, ahogy ő fogalmazott, a fáradozásomért. Nem értettem, mire gondol, mire kiderült, hogy a személyes átvételre, hogy utaztam miatta. Annyira meglepett, nagyon kedves volt Tőle, pedig én vállaltam, hogy a termék személyesen is átvehető. Hazafele jövet Anya mondata járt a fejemben, miszerint nem mindig annak viszonozzuk a kedvességet, akitől kapjuk. Arra gondolok konkrétan, hogy eddig többnyire ha vásároltak tőlem, tettem mellé még egy karkötőt, vagy múltkor a szütyőhöz két kis illatos filctollat....és pont most semmit...:S

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése