2010. szeptember 6., hétfő

Legyetek óvatosak!

Avagy csak én voltam naiv? Fény derült a már korábbi megjegyzéseim közt megemlített NescaDesign-nal kapcsolatos átverésre. Most már biztos, hogy átejtett, a Meskás lányoknak írtam, és mondták, hogy ők tiltották ki, mert másokkal is kiszúrt. Rendesek voltak, mert már nem jelenthettem volna be a sikertelen adásvételt, mégis jóváírták az eladás utáni jutalékokat, a termékek feltöltésének árát viszont nem, azt javasolták, hogy írjam át őket, ha már nem tudok ilyeneket készíteni (szerkesszem át, mert már újraaktiválták)...

Mindenkit szeretnék figyelmeztetni (na jó azt a 4 embert, aki olvas :S), hogy a Meskás lányok szerint egyre több ilyen romlott lelkű egyén szaparodik el a Meskán, így fokozottan ügyeljünk, ügyeljetek Ti is! (persze én is megkaptam, hogy nem elég a 6 pozitív vélemény, meg hogy meg kell várni, amíg fizet....csakhogy itt cseréről volt szó...)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése